REKRUTACJA 2015

REGULAMIN REZERWACJI I ZAMELDOWANIA

  1. Rezerwacji można dokonać wypełniając formularz na stronie www.aparthotel-balticspa.pl, drogą mailową lub telefonicznie. Skutecznie dokonana rezerwacja wymaga pisemnego potwierdzenia z działu rezerwacji.
  2. Dokonując rezerwacji Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych tylko i wyłącznie w celach marketingowych przez Baltic Spa oraz firmę Pro-Est S.J. z siedziba w Kamieniu Pomorskim zarządzającą Baltic Spa zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926 z późniejszymi zmianami).
  3. Osoba dokonująca rezerwacji przed wysłaniem wypełnionego Formularza Rezerwacji zapoznaje się z Regulaminem Rezerwacji i Regulaminem Pobytu.
  4. Rezerwacji dokonuje się imiennie na osobę, która będzie dokonywać płatności.
  5. Rezerwację uważa się za potwierdzoną po wpłaceniu zaliczki za pobyt w wysokości i terminie wskazanym w pisemnym potwierdzeniu rezerwacji na podane konto bankowe.
  6. Nie wpłacenie zaliczki w określonym terminie powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji.
  7. W przypadku anulowania pobytu przez Gościa w terminie krótszym niż 1 miesiąc przed planowanym przyjazdem zaliczka za rezerwację jest bezzwrotna. W przypadku anulowania pobytu przez gościa w terminie dłuższym niż 1 miesiąc przed planowaną datą przyjazdu zaliczka zwracana jest Gościowi w wysokości 50% łącznej kwoty zaliczki.
  8. Aparthotel zastrzega sobie prawo nie potwierdzenia lub odwołania rezerwacji z przyczyn niezależnych.
  9. W przypadku odwołania rezerwacji przez Baltic Spa wpłacona zaliczka zwracana jest w całości na konto osoby, która dokonała rezerwacji (zaliczki nie są zwracane w formie gotówkowej).
  10. Baltic Spa nie bierze odpowiedzialności za zapytania o rezerwacje, które nie dotarły na adres odbiorcy.
  11. Baltic Spa ma prawo do odmówienia zameldowania osobie, która rażąco narusza Regulamin Pobytu. Regulamin Pobytu jest integralną częścią Regulaminu Rezerwacji.
  12. Nie wykorzystanie całości pobytu przez Gościa na skutek późniejszego przyjazdu niż wynika to z terminu rezerwacji, nie skutkuje obniżeniem lub zwrotem części płatności za usługę.
  13. Niestawienie się Gościa w Baltic Spa do godziny 10:30 rano dnia następnego niż wynika to z potwierdzenia rezerwacji, jest równoznaczne z rezygnacją z pobytu, wówczas jeżeli Gość wcześniej nie powiadomił recepcji o fakcie późniejszego przybycia. W tym przypadku zaliczka wpłacona przy rezerwacji nie jest zwracana.
  14. Płatności pozostałej części kwoty za pobyt Goście dokonują bezpośrednio przy zakwaterowaniu w Baltic Spa w dniu przyjazdu.
  15. Szczegółowe postanowienia dotyczące zakwaterowania i pobytu znajdują się w Regulaminie Pobytu w Baltic Spa.
FORMULARZ ZAPYTANIA
Niniejszy formularz należy traktować jako zapytanie o dostępność lokalu.
Nasi pracownicy skontaktują się z Państwem w celu potwierdzenia rezerwacji.
Imię i nazwisko
Telefon
e-mail
Termin
Interesuje mnie Apartament 1 pokojowy STANDARD (max. 2 os.)
Apartament 2 pokojowy KOMFORT (max. 4 os.)
Apartament SUPERIOR od 50 m². (max. 5 os.)
Pytania / Uwagi